معرفی وبلاگ
تبلاگ نیوز،پایگاه خبری-وبلاگی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برای انعکاس اخبار و رویدادهای وبلاگی سامانه وبلاگ تبیان و شناسایی و معرفی وبلاگ نویسان تبیان است
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 581359
تعداد نوشته ها : 86
تعداد نظرات : 378
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

شبكه اجتماعي تبيان فرصتي براي كاربران

شبكه اجتماعي تبيان شما هم بياييد

دوستان و همراهان تبياني سلام.

همان طور كه مستحضريد شبكه اجتماعي تبيان در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) رونمايي شد. اين سرويس براي اعضا تاييد نهايي تبيان آماده شده است. شايد براي بسياري از شما دوستان عزيز اين سوال پيش آمده كه چرا اعضاء تاييد نهايي؟ چرا مانند ساير سايت ها فقط با يك ايميل نمي توان عضو شد؟

پاسخ ما: اختصاص شبكه اجتماعي به اين سطح از كاربري، براي صيانت از حريم خود شما و تامين امنيت و پاكي آن است و وجه تمايز اين شبكه با ساير شبكه ها نيز در همين است و گرنه كم نيستند شبكه هاي آزاد كه هرگونه فعاليتي در آن مي توان انجام داد. شبكه اجتماعي تبيان، سراي پاك ايرانيان است.

و اما امكاناتي كه اين شبكه در اختيار كاربران تبياني قرار مي دهد چيست؟

- امكان آپلود تصوير: كاربراني كه در بخش هاي ثبت مطالب اعضا، وبلاگ ها و انجمن هاي تخصصي تبيان فعاليت دارند مي توانند تصاوير مورد نظر خود را در صفحه شبكه اجتماعي آپلود و به اشتراك بگذارند و لينك تصوير مورد نظر را در مطلب خود در هر يك از بخش هاي كاربري ثبت نمايند.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر به اين آدرس مراجعه نماييد:

- با فعاليت در بخش هاي كاربري تبيان (انجمن ها، وبلاگ، ثبت مطالب) امكان نمايش مطالب ثبت شده در اين شبكه به سرعت براي ساير اعضا وجود دارد و شما از اين طريق مي توانيد اطلاع رساني سريع تري نسبت به مطالب خود داشته و آن را در معرض ديد ساير دوستان و همراهان خود قرار دهيد.

دوستان خود را پيدا كنيد

- با يافتن دوستان خود در شبكه اجتماعي مي توانيد تعاملات بهتر و مفيدتري در اين شبكه پاك برقرار نماييد و همچنين همراهان آنلاين خود را مشاهده نماييد.

براي عضويت در سايت تبيان اينجا كليك كنيد

براي عضويت در شبكه اجتماعي تبيان اينجا كليك كنيد

براي مطالعه راهنما اينجا كليك كنيد

براي مطالعه قوانين در شبكه اجتماعي اينجا كليك كنيد


1390/5/19 9:41
X