معرفی وبلاگ
تبلاگ نیوز،پایگاه خبری-وبلاگی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برای انعکاس اخبار و رویدادهای وبلاگی سامانه وبلاگ تبیان و شناسایی و معرفی وبلاگ نویسان تبیان است
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 584436
تعداد نوشته ها : 86
تعداد نظرات : 378
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

بسم ربّ الشهداء و الصديقين

با سلام

در روز هاي آينده وبلاگ نويسان تبياني مي توانند تمام تصاوير ، فايل هاي صوتي ، فيلم، css ، js و ... وبلاگشان را در فضاي اختصاصي كه سامانه وبلاگ تبيان در اختيارشان مي گذارد آپلود نمايند.

1392/7/3 15:47

يك دهه تحقيق نشان مي‌دهد ثبت خاطرات به حفظ سلامتي كمك مي‌كند و حتي در التيام زخم‌ها نيز مفيد واقع مي‌شود.

روزانه افراد زيادي احساسات خود را به صورت آنلاين بيان مي‌كنند، به ويژه وقتي حمايت‌هاي عاطفي از طرف خانواده و دوستان كاهش مي‌يابد، وبلاگ‌نويسي حمايت اجتماعي را در افراد نشان مي‌دهد.

http://img.tebyan.net/Big/1392/06/43d2d847a92541a2a37c846ccadbfb84.gif

تحقيق و تفحص در ارتباط بين شادي و نوشتن احساسات به چند دهه پيش باز‌مي‌گردد. ثبت احساسات عميق حتي مي‌تواند به سلامت جسمي شما نيز كمك كند. افراد مختلف اين ايده را كم و بيش دارند. هنگامي كه شما احساسات خود را سركوب مي‌كنيد اين مسئله مي‌تواند شما را بيمار كند، موجب بروز زخم معده شود و يا اختلالات روانشناختي را در شما به وجود آورد.
يك مطالعه جديد نشان مي‌دهد: افراد مسني كه دو هفته قبل از بافت برداري پوستي در مورد تجربيات تلخ خود مي‌نوشتند، زخم‌هاي فيزيكي آ‌ن‌ها بسيار زودتر التيام يافته بود.
در حال حاضر تحقيقات نشان مي‌دهد نوشتن به صورت آنلاين در مورد تجربه‌هاي سخت مي‌تواند كمك كننده باشد. نوشتن آگاهانه و كنترل دقيق نوشته‌هاي اينترنتي در وبلاگ‌ها از خودسري و افسارگسيختگي شبكه‌هاي اجتماعي جلوگيري مي‌كند.

منبع: وبلاگ نيوز

1392/6/3 10:46
X