معرفی وبلاگ
تبلاگ نیوز،پایگاه خبری-وبلاگی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برای انعکاس اخبار و رویدادهای وبلاگی سامانه وبلاگ تبیان و شناسایی و معرفی وبلاگ نویسان تبیان است
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 585330
تعداد نوشته ها : 86
تعداد نظرات : 378
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
به نام خدا

سلام به همه شما كاربران عزيز تبياني به ويژه شما تبلاگ نويسان عزيز و گرامي.

زياد نمي خواهيم وقتتون رو بگيريم چون مي دونيم كه به شدت در حال رقابت براي كسب مقام اول هستيد.

از آنجايي كه رقابت دوستان تبلاگيمون براي اين جشنواره خيلي پرشور و با انرژي در حال پيگيري هستش برآن شديم تا آماري از برترين وبلاگ ها تا اين لحظه رو به اطلاع شما بزرگواران برسونيم.

معرفي فعال ترين وبلاگ ها:

1) ليدوما(lidoma)
http://lidomaa.tebyan.net//index.aspx

معرفي وبلاگ:
ليدوما يك محوطه باستاني است كه در شهرستان ممسني در استان فارس قرار دارد. ليدوما همچنين نام يكي از شهرهايي است كه در نوشته‌هاي هخامنشي از آن نام برده شده‌است و در راه شاهي بين تخت جمشيد و شوش قرار داشته است. 

در اين وبلاگ به معرفي كشور عزيزمون ايران و شهرهاي استان ها پرداخته شده است كه بازديد از اين وبلاگ رو به همتون پيشنهاد مي كنيم. تعداد مطالبي كه مربوط به ايران گردي و ايران شناسي مي باشد به حدود 1600 مطلب مي رسد.

2) ايران گشت
http://iranghasht.tebyan.net//index.aspx

معرفي وبلاگ:

اين وبلاگ با تغيير ظاهر به يك وبلاگ ايران گردي تبديل شده است و تنها با چند كليك اطلاعات جالبي را در مورد كشور عزيزمان ايران به شما خواهد داد.  در اين وبلاگ حدود 11500 مطلب درباره ايرانگردي و ايران شناسي موجود مي باشد.

3) ايران من، سرزمين من
http://irangardi.tebyan.net//index.aspx

معرفي وبلاگ:

همه جاي ايران سراي من است

در اين وبلاگ به معرفي كامل چندين استان كشورمون پرداخته شده است كه اطلاعات كامل و جامعي رو در اختيار مخاطبين قرار مي دهد. تعداد مطالب مربوط به ايران گردي و ايران شناسي در اين وبلاگ به حدود 990 مطلب مي رسد.

4) سرزمين اريايي
http://sarzamin_e_ariyayi.tebyan.net//index.aspx

معرفي وبلاگ:

اي پر گهر خاك ايران زمين كه والاتري از سپهر برين هنر زنده از پرتو نام توست جهان سرخوش از جرعه جام توست

در صورتي كه مايليد به جزييات اطلاعات استان ها دسترسي پيدا كنيد و براي اينكار زمان زيادي نداريد ميتوانيد از طريق اين وبلاگ اين كار را به راحتي انجام بديد، زيرا در اين وبلاگ دسته بندي مطالب به خوبي انجام گرفته و شما با چند كليك به آنچه نياز داريد مي رسيد. مطالب مربوط به ايران گردي و ايران شناسي در اين وبلاگ حدود 940 مطلب مي باشد.

5) **تچر(tacher)**
http://iranezibaa.tebyan.net//index.aspx

معرفي وبلاگ:
در اين وبلاگ نيز به معرفي استان ها پرداخته شده است و به وسيله دسته بندي مناسبي كه ايجاد شده مي توانيد به اطلاعات خوبي دسترسي داشته باشيد. در اين وبلاگ حدود 930 مطلب در مورد ايران گردي و ايران شناسي وجود دارد.
 

البته تعداد شركت كنندگان خيلي بيش از اين هاست. اين وبلاگ ها در حال حاضر بهترين فعاليت را داشته اند از شما نيز دعوت مي شود كه رقابت را با دوستان خود نزديكتر نماييد و تلاش بيشتري براي وبلاگ خود داشته باشيد تا انشاءالله در اخبار بعدي وبلاگ شما نيز معرفي شود.

موفق و مويد باشيد.
X